Inainte de Paste, 27 aprilie, reteaua companiei va ajunge astfel la 16 magazine, detinute si operate sub acelasi nume.
„Localitatile mai mici ofera posibilitati de dezvoltare pe termen lung si anticipam ca aceste magazine vor deveni repere importante in comunitatile locale”, a declarat Rainer Exel, director general al companiei miniMax Discount.
Fiecare dintre noile unitati implica o investitie de 750.000 euro.
Obiectivul companiei pentru anul in curs il reprezinta inaugurarea a 20 de noi magazine, inclusiv la Brasov, Buzau, Navodari, Ovidiu si Petrosani, accelerandu-se ritmul expansiunii retelei la nivel national. Fiecare magazin reprezinta un spatiu comercial cu suprafata de vanzare de 1.000 metri patrati, 6 case de marcat si 80 de locuri de parcare.
Oferta de produse cuprinde 1.700 de articole alimentare si nealimentare.
Administratia centrala a companiei se afla in Bucuresti, unde dispune de un depozit de 15.000 mp, spre a face fata deservirii intregii retele miniMax Discount, care intr-un prim stadiu, mai include 13 filiale in Arad, Calarasi, Campulung Muscel, Cernavoda, Hunedoara, Mangalia, Oltenita, Rasnov, Pucioasa, Slatina (2), Targoviste si Urziceni.
Stadiul final al retelei vizeaza deschiderea a peste 100 de magazine.