Inainte de Craciun, reteaua ajunge astfel la 20 de magazine detinute si operate sub acelasi nume.
„Cunoastem profilul consumatorului din localitatile de 10.000 de locuitori si ni s-a confirmat ca acestea ofera posibilitati de dezvoltare pe termen lung. Fiecare dintre noile unitati implica o investitie de 750.000 euro”, a declarat Rainer Exel, director general al companiei miniMax Discount.
Fiecare magazin are o suprafata de vanzare de 1.000 mp, 6 case de marcat si 80 de locuri de parcare. Oferta de produse cuprinde 1.700 de articole de la fructe si legume, carne proaspata, mezeluri, produse lactate, produse congelate, alimente de baza, bauturi, tutun, spirtoase, cosmetice si detergenti, produse de uz casnic, precum si articole nealimentare.
Administratia centrala a companiei se afla in Bucuresti, unde dispune de un depozit de 15.000 mp, spre a face fata deservirii intregii retele miniMax Discount, care intr-un prim stadiu, mai include 16 filiale in: Arad, Calan. Calarasi, Campulung Muscel, Cernavoda, Hunedoara, Mangalia, Oltenita, Rasnov, Pucioasa, Slatina (2), Targoviste, Titu, Turnu Magurele si Urziceni. Stadiul final al retelei vizeaza deschiderea a peste 100 de magazine.