Investitia medie bugetata pentru un magazin este de aproximativ 1 milion de euro. Reteaua intentioneaza sa ajunga, la sfarsitul anului, la o suprafata totala de vanzare de 30.000 de metri patrati.
„Prin introducerea politicii noastre de discount in comercializarea bunurilor de larg consum raspundem cel mai bine realitatilor romanesti, unde cheltuielile lunare ale unei familii sunt alocate in proportie de peste 50% produselor alimentare, reprezentand cea mai mare rata europeana in acest moment”, a declarat Rainer Exel, citat de NewsIn.
Oferta de produse cuprinde aproximativ 1.250 de articole: fructe si legume, carne proaspata, mezeluri, produse lactate, produse congelate, alimente de baza, bauturi, tutun, spirtoase, cosmetice si detergenti, produse de uz casnic, precum si articole nealimentare.
Orasele vizate pentru deschiderea de magazine noi in acest an sunt: Brasov, Buzau, Campulung Muscel, Cernavoda, Hunedoara, Mangalia, Navodari, Oltenita, Ovidiu, Petrosani, Pucioasa, Rasnov, Slatina (al doilea magazin) si Turnu Magurele. Reteaua MiniMax Discount numara in prezent 4 magazine deschise in Slatina, Targoviste, Urziceni si Calarasi.
MiniMax Discount este o companie romaneasca ce a intrat pe piata in primavara lui 2005. In primul an de activitate a obtinut o cifra de afaceri de 25,6 milioane lei (7 milioane de euro). Pentru 2006, oficialii companiei au estimat o triplare a cifrei de afaceri.
Jucatorii concurenti pe segmentul retailului de tip discount din Romania sunt Plus Discount, Kaufland, XXL Megadiscount si Penny Market.