„Am primit confirmarea ca strategia pe care am adoptat-o anul trecut a fost una castigatoare. Avem deja un profit net de 6 milioane euro si ce este mai important, am reusit sa crestem vanzarile medii per site cu 11% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Acesta este cel mai important indicator al eficientei retail-ului unei companii petroliere”, a declarat Zsolt Szalay, CEO MOL Romania.
MOL Romania a implementat o strategie pentru a eficientiza reteaua. Aceasta a inclus si swap-ul realizat cu Petrom, in cadrul caruia a vandut catre Petrom 30 de statii, a cumparat 11 si a deschis o noua statie. Efectele sale au fost cresterea profitabilitatii, in timp ce vanzarile in volumele de carburanti au scazut cu 4,2% fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Cota pe piata de retail a MOL Romania, care opereza in prezent 121 de statii, a fost de 12,4% in primele trei trimestre din 2007.
Compania a programat investitii in valoare de 15,4 milioane de euro pentru acest an, in vederea extinderii retelei de benzinarii cu noua statii si vizeaza cresterea activitatii diviziei de Lubrifianti pe piata romaneasca.
MOL Romania face parte din grupul MOL, una dintre cele mai mari companii integrate de petrol si gaze din Europa centrala si rasariteana, valoarea sa fiind estimata la 12 miliarde de dolari. Impreuna cu Slovnaft AS, partenerul sau din Slovacia, si INA, partenerul din Croatia, Grupul detine peste 1.000 de benzinarii in 11 tari din regiune.