Mr. Bricolage a inaugurat marti, in Bucuresti, primul centru comercial al retelei din Romania, in care a investit 7 mil. euro. Pe termen lung, compania va deschide magazine in orasele mari, doua in 2007 si cate trei incepand cu 2008. Centrele comerciale vor avea suprafete intre 6.000 si 10.000 metri patrati.
„Experienta internationala de peste 40 de ani ne va sustine in atingerea obiectivului de a deveni lider pe piata din Romania in sase ani”, a declarat directorul general al Mr. Bricolage Romania, Tudor Profir, citat de NewsIn.
Magazinul deschis in Bucuresti are o suprafata de vanzare de 600 metri patrati si comercializeaza o gama de 40.000 de produse, cum ar fi accesorii si mobilier pentru baie si bucatarie, instalatii termice si sanitare, produse electrice si de iluminat, decoratiuni, materiale de constructii, scule si unelte, lemn, feronerie si produse pentru gradina.
„Mr. Bricolage aduce nou pe piata romanesca de bricolaj conceptul de consiliere profesionista a clientilor si o gama de produse din care 20% sunt in premiera in Romania”, a declarat directorul general Mr. Bricolage Romania, Tudor Profir.
Aproximativ 6% dintre furnizorii Mr. Bricolage sunt din Romania, restul produselor fiind importate din noua tari europene, potrivit oficialilor companiei.
Investitiile de pe piata romaneasca vor fi realizate de firma Brico Expert, care detine franciza Mr. Bricolage. Din actionariatul Brico Expert fac parte compania franceza, Mr. Bricolage, si o serie de persoane fizice.
Piata centrelor comerciale de bricolaj din Romania este dominata de compania germana Praktiker cu o retea de 12 magazine si de cea franceza Bricostore, care detine sapte magazine de acest tip. Reteaua austriaca bauMax a deschis, recent, primele sale magazine, la Brasov si Sibiu urmand sa inaugureze al treilea centru comercial, pana la finele anului, la Cluj Napoca.
Distribuitorul german de materiale de constructii Hornbach Holding a inceput constructia primului magazin al companiei in Romania, amplasat in sudul Capitalei.
La 30 iunie 2006, grupul Mr. Bricolaje detinea o retea formata din 560 de magazine dintre care 429 sub marca Mr. Bricolaje si 131 sub marca Catena. In 2005, grupul a avut o cifra de afaceri, la nivel global, de 1,73 miliarde de euro.