CEC Bank lansează în premieră un serviciu de plăţi cu telefonul mobil, fără a mai fi nevoie de un card bancar. Serviciul va purta numele de RoPay, conform Economica.net.
Banca a anunțat, de asemenea, că numărul clienților care au accesat pachete, produse de servicii sau credite exclusiv online s-a dublat în anul 2023, comparativ cu 2022, iar trendul continuă.
În viitorul apropiat, în parteneriat cu TRANSFOND și ARB, CEC Bank va lansa în premieră pe piața din România un serviciu pentru plățile cu telefonul mobil, fără a mai fi nevoie de card bancar – RoPay.
Mai mult de atât, în ceea ce privește zona de internet banking, CEC Bank va face avea un parteneriat cu platforma de Trezorerie și, astfel, va oferi clienților cursuri de schimb valutar avantajoase.
Ai mai putea citi azi: Anunț important pentru clienții CEC Bank. Decizia se aplică în anul în care banca împlinește 160 de ani de la înființare
Numărul clienților care au accesat produse de creditare prin fluxuri 100% sau parțial digitale (canal online și rețeaua de unități teritorialea) este dublu în prezent, comparativ cu anul 2022. La fel se întâmplă și cu numărul persoanelor care au accesat pachete de produse și servicii online.
În decursul anului 2023 a fost finalizată adopția tuturor fluxurilor rapide de creditare online de către întreaga rețea a băncii, inclusiv de către agențiile de tip B (urban și rural), conform sursei citate.
CEC Bank pune la dispoziția clienților posibilitatea de a rambursa anticipat un credit 100% online, pe un flux rapid, simplificat, direct din platformele de Mobile Banking/Internet Banking și din marketplace-ul CEC_IN pentru persoanele fizice. De asemenea, CEC Bank oferă și posibilitatea diminuării limitei de sumă acordată la cardurile de credit și overdraft direct din aplicația Internet Banking pentru persoanele fizice.
Printre functionalitatile de impact, recent implementate în platforma de Mobile Banking, se numără: