Serviciul a fost realizat de Neogen pentru Volksbank, iar contractul presupune cedarea unui anumit procent din fiecare credit acordat astfel. Reprezentantii celor doua companii nu au precizat despre ce procent exact este vorba. Serviciul este disponibil atat pe portalul Neogen, la adresa bancavirtuala.neogen.ro, cat si pe site-ul bancii.
Prin noul serviciu, clientii bancii se informeaza cu privire la toate detaliile obtinerii unui credit si se pot asigura ca au toate actele necesare inainte de a merge la banca. Accesand aplicatia de pe portalul Neogen, ei pot si sa comunice in timp real cu un ofiter de credit al bancii.
„Investitia initiala in program a fost mica, promovarea insa se ridica la cateva sute de mii de euro pe luna, bani investiti de Neogen”, a spus Constantin Ferseta, director de marketing al Neogen. El nu a precizat la ce venituri se asteapta in urma dezvoltarii acestui serviciu.
Promovarea se va realiza prin trimiterea de mailuri abonatilor Neogen, plasarea de bannere publicitare, actualizarea link-urilor pe site-urile proprii precum si prin alte modalitati de publicitate online, a spus Ferseta. Conform lui, serviciul a fost deja promovat prin e-mail catre un numar de 1,4 milioane de utilizatori Neogen, iar ca urmare, in prima parte a zilei de marti a fost accesat de cateva mii de persoane.
Colaborarea cu Volksbank, primul pas pentru un portal bancar complex?
„Acest serviciu poate fi privit ca un prim test, urmand ca pe viitor, daca merge bine, sa devina un business direct al nostru. Per total, il vom extinde si ii vom implementa mai multe facilitati, urmand, probabil, sa taxam si bancile pentru folosirea lui”, a spus directorul de marketing al Neogen.
„Potentialii clienti Volksbank vor economisi timp, nemaifiind necesar sa se deplaseze la banca pentru a afla informatiile necesare, in timp ce banca castiga prin simplul fapt ca are o noua sucursala, de data aceasta virtuala. Potentialii clienti pot fi lamuriti si ajutati online”, a spus pentru DailyBusiness un oficial al Volksbank.
„Urmatorul pas speram sa fie trimiterea actelor clientilor direct la faxul bancii, dupa scanare. Acest lucru este deocamdata destul de dificil de realizat din cauza riscurilor legate de aparitia unor fraude”, a mai spus oficialul Volksbank.
Creditele contractate prin intermediul Neogen au aceleasi costuri ca cele oferite direct la ghiseele bancii. Pentru a primi banii efectiv, solicitantii trebuie sa vina cu documente care sa ateste ca veniturile declarate in formularele de cerere sunt conforme cu realitatea.
Fiecare utilizator poate alege dintre mai multe tipuri de credite, respectiv pentru locuinta, credit auto sau de nevoi personale.
Utilizatorii serviciului pot urmari online sistemul de rambursare si informatii despre finantare.
Neogen are peste 1,5 milioane de utilizatori inregistrati in Romania si peste 550.000 in Bulgaria si Serbia.
Volksbank Romania a afisat active de 2,15 miliarde euro dupa primul semestru al acestui an, in crestere cu 56% fata de finalul anului trecut, ca urmare a avansului cu 68% in acelasi interval a portofoliului de credite acordate clientilor, a anuntat banca.