„Ne-am depasit obiectivele de dezvoltare, obiectivele de marja, precum si obiectivele in ceea ce priveste profitul”, a declarat Paul Nuber, director general Nestle Romania.
„Acest aspect este valabil pentru toate activitatile detinute si oferite de Nestle Romania, inclusiv diviziile de alimente pentru sugari si copii mici si cereale pentru mic dejun. Daca la acestea adaugam produsele pentru ingrijirea animalelor de companie si inghetata, operatiunile companiei au reprezentat vanzari totale in valoare de peste o jumatate de miliard de lei”, a mai spus Nuber.
Pentru anul 2008, compania pregateste lansari de produse pe toate categoriile. Pe de alta parte, incepand cu 1 aprilie, produsele Ready-to-Drink de la Nescafe Express vor fi integrate operatiunilor companiei Nestlé Romania.
Compania elvetiana Nestle, liderul mondial al industriei alimentare, a raportat pentru anul 2007 vanzari de 107,6 miliarde franci elvetieni si o crestere a profitului cu 15,8%.
Nestle este prezenta in Romania din anul 1995.