Nestle a anuntat joi ca achizitia va aduce o crestere estimata a cifrei de afaceri cu pana la 4,2 miliarde de lire sterline (6,18 miliarde de euro) pentru divizia de nutritie, care include produse pentru copii si nou-nascuti si produse de nutritie medicala printre altele.
Gerber, o companie de renume in domeniul alimentar in Statele Unite ale Americii, va contribui la cresterea vanzarilor nete cu aproximativ 1,95 miliarde de dolari (1,45 miliarde euro), in 2007 au declarat oficiali ai Nestle intr-un comunicat.
Desi Nestle este considerat cel mai mare producator de alimente nutritionale pentru nou-nascuti, compania nu detinea un brand de alimente pentru copii in SUA, si a incercat sa cumpere Gerber de mai bine de zece ani.
Oficialii companiei Novartis au declarat ca achizitia Gerber va contribui la tendinta companiei Nestle de a produce de alimente sanatoase si hranitoare. Nestle a cumparat recent afacerea de nutritie medicala a Novartis pentru 2,5 miliarde de dolari (1,86 miliarde euro), fara sa includa brandul Gerber.
Compania elvetiana Novartis, cea de-a patra companie producatoare de produse farmaceutice din lume, a declarat, joi, ca planuieste sa incheie vanzarea Gerber la sfarsitul verii.