„O perioada plina de actiune, incepand cu diviziile noastre de business si pana la proiectele de comunicare prin care am reusit sa aducem brandul New Kopel Group la un alt nivel, plin de energie. Am investit peste 10 milioane de Euro in autoturisme si in proiecte speciale, formula potrivita pentru a duce business-ul nostru spre si mai multe realizari in viitor”, a declarat Hezi Shayb, CEO New Kopel Group.
In primele 9 luni ale anului, am vandut 70 de masini pe luna clientilor nostri persoane fizice, prin divizia de Second Hand, in timp ce flota administrata in sistem de leasing operational a crescut cu peste 20%, de la mai putin de 2.500, la peste 3.100 de masini aflate in administrare, raportat la perioada similara a anului 2015.
Totodata, activitatea din showroom-ul Union Motors a crescut cu 40%, iar cea din service, cu 30%.
Cu o echipa matura de oameni de vanzari, New Kopel Group a reusit o crestere cu 15% a portofoliului de clienti, pana la 300 de clienti cat are acum compania.
Clientii provin, in principal, din arii precum IT, FMCG, Transport, Constructii, Farma si Logistica.
„Cota noastra de piata se afla intr-o crestere continua. In acest moment, avem 7% in leasing operational si 20% in rent a car. Dar nu totul se rezuma la rezultatele financiare. In spatele acestora, exista mereu oamenii, oamenii exceptionali si talentati. De aceea, cultivarea unei echipe de speacialisti este un obiectiv important al strategiei noastre. Am demarat un proces de recrutare in directia extinderii echipei in pozitiile cheie. Acum, avem 140 de angajati fara a include aici subcontractorii si colaboratorii”, declara Hezi Shayb CEO New Kopel Group