„Toate cardurile emise incepand cu data de 3 septembrie au o noua infatisare. Fiecare categorie de card corespunde unui anumit concept, care defineste si integreaza valorile institutiei”, a declarat Igor Zganjer, director executiv al Directiei de Carduri din cadrul bancii.
Primele carduri cu noul design au fost deja inmanate posesorilor. Produsele cobranded vor intra in uz incepand cu luna octombrie. Detinatorii vechilor modele de carduri BCR vor beneficia de noile carduri la expirarea celor in uz.
Noul concept are la baza trei elemente primordiale, ale caror imagini vor aparea pe carduri – apa (carduri de debit), foc (carduri de credit) sau aer (carduri cobranded).
Noul logo adopta elemente de indentitate vizuala a Grupului mama, respectiv grafica si culorile brand-ului Erste, atestand astfel integrarea BCR in grupul Erste.
Incepand de luni, BCR intensifica actiunile destinate cresterii sigurantei in utilizarea cardurilor, pe ecranul bancomatelor bancii aparand mesaje care indeamna clientul la atentie atunci cand efectueaza o operatiune cu cardul la automat, iar in cazul in care i se pare ceva suspect sa anuleze tranzactia si sa contacteze de urgenta banca.
BCR, membra a grupului Erste, este o banca universala, fiind cea mai importanta institutie bancara din Romania si gestionand active de peste 16 miliarde de euro. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii, avand in prezent 522 sucursale si agentii in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori.
Banca pune la dispozitia clientilor inclusiv servicii de Internet banking si e-commerce, si emite 23 tipuri de carduri de credit si de debit, avand instalata cea mai mare retea nationala de ATM – peste 1.300 si 11.000 de POS.