Numarul punctelor
de plata ce ofera serviciile Plati Facturi si Incarcare Electronica a crescut
cu 12% in decursul anului financiar incheiat, reteaua PayPoint numarand 6.730
magazine de proximitate.
Compania anunta
extinderea portofoliului de furnizori parteneri prin incheierea a opt noi
contracte in domeniile in care activeaza deja: utilitati, servicii financiare si telecom.
La nivel global,
PayPoint a a raportat un volum record de 659 milioane tranzactii procesate, in
crestere fata de cele 590 milioane de tranzactii raportate in anul precedent.
Valoarea totala a tranzactiilor a depasit nivelul de 12 miliarde de lire sterline,
in crestere cu aproape 1,5 miliarde.
Pentru liniile de
activitate in dezvoltare, in care se incadreaza si PayPoint Romania, compania a
raportat venituri nete in crestere cu 44%. La nivelul intregului grup, au fost
anuntate venituri nete de 90,4 milioane lire sterline, in crestere cu 9,3 % fata
de anul anterior si un profit inainte de impozitare de 37,2 milioane lire
sterline, in crestere cu 8%.
PayPoint s-a lansat in Romania in august 2008 si are, in
prezent, contracte cu 35 de clienti, dintre care 28 sunt pentru servicii de
colectare de plati.
Printre clientii PayPoint se numara GDF SUEZ Energy Romania, E.ON Gaz
Distributie, E.ON Gaz Romania, Petrom Distributie Gaze, Congaz, E.ON Moldova
Furnizare, Enel Energie, Enel Energie Muntenia, Electrica
Furnizare Transilvania Nord, Electrica Furnizare Transilvania Sud, Electrica
Furnizare Muntenia Nord, Apa Nova Bucuresti, ApaVital Iasi, Aquatim, Vodafone Romania, Cosmote Romania, Orange Romania, Romtelecom, UPC Romania, Zapp,
Boom TV, Akta TV, Allianz-Tiriac Asigurari, Citibank
Romania, EOS KSI Romania, GE Money, Patria Credit, UniCredit Consumer
Financing.