„Vom deschide primele doua magazine din Romania in Bucuresti si Oradea pana la sfarsitul anului 2008, ulterior vom dezvolta reteaua de magazine cu inca 20-25 de unitati, intr-o perioada de 2-4 ani. Vizam toate orasele din tara cu cel putin 70.000 de locuitori”, a declarat marti Roman Quinzi, directorul general al companiei, citat de NewsIn.
Potrivit acestuia, investitia medie pentru deschiderea unui magazin OBI, cu suprafata intre 8.000 si 12.000 metri patrati, este de 4 milioane de euro.
Directorul general al companiei a precizat ca magazinele vor fi dechise atat in regim de inchiriere, in centre comerciale si in parcuri de retail, cat si prin cumpararea terenurilor.
„Obiectivul pe termen lung al companiei este sa devina lider pe piata de DIY din Romania, a carei valoare este estimata de reprezentantii OBI la cel putin doua miliarde de euro”, a mentionat Roman Quinzi.
OBI este liderul pietei de DIY din Europa Centrala si de Est si opereaza un lant de 500 de magazine cu produse pentru casa si gradina, potrivit NewsIn.
Compania germana este prezenta in 11 tari europene si a inregistrat vanzari nete de 5,8 miliarde euro in anul financiar 2006-2007. Pe langa Germania, OBI mai este prezent in Cehia, Slovenia, Polonia, Ungaria, Bosnia Herzegovina, Rusia, Italia, Austria, Elvetia si Croatia.
Pe piata de bricolaj din Romania mai sunt prezentii francezii de la Bricostore si Mr. Bricolage si germanii de la Praktiker.