Schimbarea principala ar consta in transformarea logoului din patrat in cerc, insa va fi pastrata culoarea verde, potrivit aceleiasi surse. Costul schimbarii imaginii de marca, care se ridica la 4 milioane de euro, este totusi neglijabil si reprezinta 0,5% din profitul net estimat pentru 2006 al OTP Bank.
„In comparatie, Cesky Telecom a cheltuit mai mult de 15 milioane de euro ca sa-si schimbe denumirea in Telefonica O2”, a aratat analistul de la Wood&Co, citat de NewsIn.
Schimarea va fi aplicata tuturor unitatilor bancare ale OTP, bancomatelor si cardurilor.
„Probabil ca toate subsidiarele din strainatate ale OTP vor face la fel”, a mentionat Stanik.
OTP Bank are, in prezent, o retea de peste 1.250 de unitati si mai mult de 11 milioane de clienti in noua tari din estul si centrul Europei. Banca ungara este prezenta in Romania prin subsidiara OTP Bank Romania, care avea active de 1,99 miliarde lei (564 milioane euro) la sfarsitul lunii septembrie si controla 1,32% din piata bancara din Romania.
OTP Bank s-a aflat anul trecut in cursa pentru privatizarea CEC, din care s-a retras insa in etapa finala.