„Extinderea
business-lui traditional la vanzarea de produse si servicii prin internet raspunde
asteptarilor unui mediu de afaceri dinamic. Avem convingerea ca noul serviciu
e-commerce reprezinta un sprijin real si pentru administratiile publice locale,
in procesul de incasare online, prin carduri bancare, a
taxelor si impozitelor locale”, a declarat Adrian Chichita, director Directia
Carduri, OTP Bank Romania.
Subsidiara din Romania a OTP Bank a inregistrat, in
primul trimestru din acest an, [url= https://www.dailybusiness.ro/stiri-finante-banci/otp-bank-pierdere-de-17-mil-lei-in-primele-trei-luni-76622/]pierderi
de 17 milioane de lei[/url], conform raportului original depus la Bursa de
Valori din Budapesta, dupa ce in perioada similara a anului trecut a raportat
un profit de 2 milioane de lei.
Grupul OTP Bank
ofera servicii universale in Ungaria, Romania, Muntenegru, Croatia, Bulgaria,
Rusia, Ucraina, Slovacia si Serbia, pentru mai mult de 13 milioane de clienti,
prin intermediul unei retele teritoriale de 1.500 de unitati, prin intermediul
retelei de ATM-uri si prin sistemul de canale electronice.