Profitul brut al OTP Bank Romania urmeaza sa ajunga la 70 milioane euro, iar creditele acordate clientilor vor atinge valoarea de 2,55 miliarde euro, in timp ce depozitele totale vor insuma 1,43 miliarde euro, relateaza NewsIn.
In acest an, OTP Bank Romania intentioneaza sa achizitioneze alti jucatori de pe piata si mizeaza pe vanzarile de pachete de produse de creditare „cross-sell”, care implica vanzarea unor produse secundare atasate celui principal in scopul fidelizarii clientilor. Tot in acest an, banca intentioneaza sa lanseze produse ipotecare si depozite pentru sectorul de retail, cu orientare pe private banking, mai precizeaza reprezentantii bancii.
OTP Bank Romania a inregistrat, in primul trimestru al anului in curs, active totale in valoare de 2,5 miliarde lei (760,7 milioane euro), imprumuturi de 1,5 miliarde lei (456,4 milioane euro) si depozite care totalizeaza 525 milioane lei (159,7 milioane euro), potrivit unui raport al bancii, relateaza NewsIn.
Totalul creditelor acordate de OTP Bank Romania in perioada ianuarie-martie 2007 este de 1,5 miliarde lei, din care 804 milioane lei (244,6 milioane euro) reprezinta creditele pentru consum, 182 milioane lei (55,3 milioane euro) sunt credite ipotecare, iar 548 milioane lei (166,7 milioane euro) imprumuturi acordate companiilor.
La sfarsitul primului trimestru din acest an, banca avea depozite in valoare de 525 milioane lei (159,7 milioane euro), din care 271 milioane lei (82,4 milioane euro) reprezentau depozitele pentru populatie, iar 254 milioane lei (77,2 milioane euro) erau depozitele pentru firme.
In 2006, OTP Bank Romania a inregistrat o pierdere de 2,6 miliarde forinti (10,7 milioane euro), cu 23% mai mare decat cea din anul anterior, cauzata de investitiile masive in extinderea retelei. OTP Bank Romania a atins in decembrie 2006 o cota de piata de 2,13% pe segmentul retail, bazata pe cresterea creditelor ipotecare, pana la nivelul de 3,81% din piata.
Unul din principalele obiective ale OTP Bank pana in 2010 este acela ca jumatate din profitul obtinut sa fie generat de achizitiile pe care le va face grupul in randul altor jucatori cu acelasi profil.