Lansarea brandului Paper Stoc face parte din strategia companiei de a-si dubla cifra de afaceri pentru anul in curs pana la valoarea de 2,3 milioane euro, pe fondul cresterii importurilor la 1.000 tone de hartie anual.
Compania, care activeaza pe piata AfH (Away From Home) din Romania, a investit 400.000 euro in extinderea capacitatii de productie de la inceputul anului, au declarat pentru DailyBusiness oficialii Paper Plus.
„Potentialul pietei a reprezentat principalul argument in decizia de lansare a unui brand romanesc de profil. Piata romaneasca este evident in continua dezvoltare si din ce in ce mai exigenta, motiv pentru care am decis lansarea primului brand propriu Paper Plus”, a declarat Marian Ivan, General Manager Paper Plus.
Piata produselor de AfH este estimata la o valoare de 10 milioane euro in Romania
Oficialii Paper Plus au declarat pentru DailyBusiness ca detin o cota de piata de 12% pentru prosoape de hârtie pliatã ºi 10-12% pentru rolã prosop ºi hârtie igienicã cu metraj de peste 140m.
Infiintata in 2002, compania Paper Plus activeaza pe piata romaneasca a ofertantilor de solutii profesionale AfH pentru igiena. Paper Plus comercializeaza produsele AfH precum role de hartie, prosoape de hartie, servetele, dispensere si suporturi industriale pentru hartie.