La finalul anului fiscal 2012-2013, la
nivel national existau peste 7.300 puncte de plata PayPoint, in
crestere cu 9% fata de aceeasi perioada a anului precedent.
La nivelul grupului,
PayPoint a raportat un volum record de 739 milioane tranzactii, in
crestere cu 12% fata de volumul raportat in anul precedent.
Valoarea totala a
tranzactiilor a depasit nivelul de 14 miliarde lire sterline, in
crestere cu peste 16%.
La nivelul
intregului grup, au fost anuntate venituri nete de 105,7 milioane
lire sterline, mai mari cu 16,8 % fata de anul anterior si un profit
inainte de impozitare de 41,3 milioane lire sterline, in crestere cu
10,9%.
In Romania, PayPoint
si-a lansat oficial serviciul de plata a facturilor in numerar sub
brand propriu in august 2008, In prezent, reteaua punctelor de plata
PayPoint numara peste 7.300 de terminale iar compania are incheiate
contracte cu 60 de clienti importanti din domeniul
telecomunicatiilor, al utilitatilor si al serviciilor financiare,
dintre care 49 sunt contracte pentru servicii de colectare plati.
PayPoint ofera, de
asemenea, servicii complete de incarcare electronica a cartelelor
preplatite pentru toti jucatorii din industria de telefonie mobila
care furnizeaza acest tip de produs (Cosmote, Orange, Vodafone si
Zapp), precum si servicii de incarcare electronica pentru operatorii
de telefonie fixa cu acces international si de Internet, printre care
se numara Nobel si Worldtelecom (Number One). Pentru Focus Sat,
PayPoint ofera servicii de eliberare de vouchere cu coduri
electronice pentru utilizatorii de servicii preplatite de tip DTH
(Direct-To-Home). Prin semnarea parteneriatului cu Pro Tv SA, pe
terminalele PayPoint instalate in magazinele de proximitate este
disponibila o noua optiune – plata abonamentului Voyo.
Totodata, PayPoint ofera serviciile de
transfer de bani Western Union pe propriile terminale, permitand
astfel clientilor sa trimita sau sa primeasca bani atat din afara
tarii, cat si de pe teritoriul Romaniei.