Magazinul de la Calarasi dispune de o suprafata de vanzare de 10.000 metri patrati, 1.000 de locuri de parcare si 57 de case de marcat.
Hipermarketul este integrat intr-un parc de retail cu o suprafata totala de 110.000 mp, care va adaposti inca 50 de magazine, printre care se numara Bricostore, Flanco, Leonardo si Jolidon.
Investitia totala in parcul de retail de la Calarasi, suportata integral de catre grupul PIC, s-a ridicat la 43 milioane euro, potrivit lui Cornel Penescu.
Prin deschiderea parcului de retail din Calarasi s-au creat 1.000 de locuri de munca, dintre care 600 la hipermarket, a mai spus Penescu.
El a explicat ca planurile de investitii ale grupului nu au fost afectate pana acum de criza financiara si ca este prematur sa estimeze un posibil impact al acesteia.
„E prea din timp sa ne pronuntam. La un moment, dat sigur vom fi influentati intr-un fel sau altul de aceasta criza. Noi suntem un grup puternic si am dispus de lichiditati pentru a ne continua planurile de investitii”, a precizat Penescu.
Reteaua de magazine PIC este extinsa in prezent in orasele Pitesti, Craiova, Braila, Oradea si Calarasi.