ING Fond de Pensii a inscris, in primele doua luni de la inceperea activitatii de marketing pe segmentul de pensii obligatorii, 762.265 de aderenti, reprezentand 34,6% dintre participanti. Pe locul secund se afla Allianz-Tiriac Fond de Pensii, cu 567.404 participanti si o cota de piata de 25,77%, fiind urmat de Generali Fond de Pensii, cu 188.952 semnaturi atrase si o cota de piata de 8,58%.
Pe locul 4 se situeaza Aviva Fond de Pensii, care a raportat 184.853 de participanti in perioada 17 septembrie – 15 noiembrie si o cota de piata de 8,39%. Urmatorul clasat este Interamerican Fond de Pensii, care a atras 137.631 de semnaturi (6,25% cota de piata).
AIG Fond de Pensii a raportat 123.581 de aderenti (5,61%), BT Aegon Fond de Pensii a adunat 63.936 de semnaturi (2,9%), iar BRD Fond de Pensii a atras 56.806 de participanti (2,58%).
In primele doua luni de la startul campaniei de atragere de aderenti, BCR Fond de Pensii a raportat 49.031 de participanti, Omniasig Pensii – 31.318, OTP – 13.818, iar Bancpost a raportat 12.446 de aderenti.
Cinci dintre cele 18 fonduri de pensii au strans fiecare mai putin de 1.000 de aderenti: Prima Pensie (7.442), KD (1149), MKB Romextera (677), AG2R (231) si Marfin (54).
Singurul fond de pensii care a raportat zero aderenti este cel administrat de Zepter.
Aderarea participantilor la un fond de pensii pe pilonul II a inceput pe 17 septembrie 2007 si va dura pana pe 15 ianuarie 2008. Dupa aceasta perioada, cei care nu au optat pentru un fond de pensii vor fi distribuiti in mod aleatoriu catre fondurile autorizate, pe baza unui sistem informatic, potrivit arbitrului pensiilor private.