Raportul releva ca 16,2% dintre
clientii romani ai bancilor de retail sunt hotarati sa schimbe banca
cu care colaboreaza in urmatoarele sase luni si 67,4% nu sunt siguri
daca vor ramane la aceeasi banca, in timp ce la nivel global
procentajele se situeaza la 10%, respectiv 41%, potrivit sutudiului
companiei Capgemini, care furnizeaza consultanta manageriala, IT si
servicii de outsourcing.
Raportul World Retail Banking 2013 se
bazeaza pe datele colectate de la 18.000 de clienti din 35 de tari si
masoara cei mai importanti factori cu privire la canale, tranzactii
si produse bancare.
in Romania, clientii au nemultumiri
legate de incredere si siguranta (doar 23% dintre respondenti fiind
satisfacuti), relatia cu banca (35% satisfacuti), cunoasterea
nevoilor si preferintelor de catre institutiile de credit (38%
multumiti), oferirea mai multor canale de distributie (40%
satisfacuti) si distribuirea produselor pe canale potrivite (41%
satisfacuti), noteaza
[url=http://www.mediafax.ro/economic/peste-80-din-romani-iau-in-calcul-schimbarea-bancii-cu-care-colaboreaza-care-sunt-nemultumirile-acestora-10791315]Mediafax[/url].
Clientii bancari romani sunt nesiguri
si ingrijorati de evolutia sectorului bancar, desi depozitele de pana
la 100.000 de euro sunt garantate, considera directorul de vanzari al
Capgemini Romania, Kevin von Gamm.
Citeste si:
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-finante-banci/ce-criterii-iau-in-calcul-antreprenorii-cand-aleg-banca-finantatoare-88696/]Ce
criterii iau in calcul antreprenorii cand aleg banca
finantatoare[/url]