Ponderea utilizatorilor este mai mare in randul barbatilor, aproape o treime (31%) dintre barbatii internauti folosind acest serviciu comparativ cu 22% dintre femei.
Siguranta conduce in topul criteriilor relevante in alegerea acestui serviciu, 83% dintre internautii mentionand acest atribut. Urmeaza usurinta de utilizare (72%), posibilitatea de a efectua toate tipurile de plati (68%), comisioanele de tranzactionare (27%), posibilitatea de a face schimb valutar (19%), comisionul de administrare (17%).
Dintre internautii care nu folosesc Internet Banking, 30% au declarat ca doresc sa apeleze la acest serviciu in viitor.
Studiul a fost realizat online pe un esantion de 301 utilizatori de Internet, cu varsta cuprinsa intre 18-64 de ani, iar datele au fost culese intre 3 si 18 noiembrie 2009. Eroarea de esantionare este de 5,6%, la un nivel de incredere de 95%.
Mercury Research este o companie independenta de cercetare de piata din Romania. Prezenta pe piata din Romania din anul 1992, compania ofera servicii de cercetare cantitativa si calitativa despre consumatori si despre companii.