„Pentru deschiderea a 250 de benzinarii PetromV pana in 2010, compania si-a asumat un program de investitii pe segmentul de marketing de aproximativ 500 milioane de euro”, au precizat reprezentantii Petrom.
Totodata, acestia au mentionat ca pana in prezent s-au construit 100 de statii PetromV in Romania, conceptul fiind introdus in 2005, cand prima statie de acest tip s-a deschis in Bucuresti, pe bulevardul Iuliu Maniu.
„Segmentul de retail este unul extrem de dinamic, iar tendinta este de a diversifica serviciile oferite in benzinarii. Clientii nostri vor putea sa isi plateasca facturile la utilitati in statiile PetromV, vor putea face transferuri de bani sau chiar sa joace la loterie”, a declarat Tamas Mayer, membru al directoratului Petrom.
In statiile PetromV exista magazine Viva, restaurante si spatii de recreere, cum este locul de joaca pentru copii, iar clientilor le sunt oferite servicii complete precum alimentarea masinilor, verificarea presiunii rotilor si spalarea parbrizelor.