Profitul net in perioada octombrie-decembrie a crescut cu 12% pana la 2,86 mld. dolari (2,21 mld. euro), fata de 2,55 mld. dolari in aceeasi perioada a anului anterior. Profitul pe intreg anul ar putea creste chiar cu 15%, au spus oficialii P&G.
Directorul executiv A.G. Lafley, care a orchestrat mega-achizitia companiei Gilette pentru 57 mld. dolari (44 mld. euro) in anul 2005, a crescut vanzarile aparatelor de ras cu cinci lame Fusion in Europa si Japonia, dupa introducerea lor in premiera pe piata americana anul trecut. P&G, care este cel mai mare advertiser dupa bugete din lume, a accelerat si politicile de marketing pentru noi produse, cum sunt de exemplu lotiunile Olay si pasta de dinti Crest Pro Health.
Venitul companiei a crescut cu 7,6% pana la 19,7 mld. dolari (15,2 mld. euro) in ultimele trei luni ale anului trecut, cel mai lent ritm de crestere din ultimele cinci trimestre. Compania estimase anterior o crestere intre 5 si 8 procente.