In ceea ce priveste evolutia cifrei de afaceri pentru acest an, Penescu a spus ca este foarte greu de prognozat.
„Nu avem o scadere a vanzarilor in ianuarie fata de aceeasi luna din anul trecut”, a precizat Cornel Penescu.
El a anuntat ca totalul investitiilor preconizate de grup pentru anul in curs se ridica la 90 milioane euro si ca acestea vor fi asigurate din surse proprii.
„Anul acesta, vom mai deschide sigur 3 magazine, in Ploiesti, Focsani si Tulcea. Primul va fi amplasat intr-un centru comercial propriu, iar celelalte doua vor face parte din centre comerciale apartinand altor dezvoltatori”, a explicat Penescu.
Investitiile grupului PIC in centrul comercial propriu de la Ploiesti se vor ridica la 60 milioane euro, potrivit lui Penescu.
De asemenea, grupul PIC intentioneaza sa abordeze si Capitala, prin deschiderea unui hipermarket intr-un centru comercial ce urmeaza sa fie construit in Jilava.
Pe langa deschiderea de noi magazine, grupul PIC are in plan investitii de 30 milioane euro in extinderea spatiilor comerciale din Oradea, Braila si Craiova, pentru deschiderea magazinelor de bricolaj Interhome.
Grupul PIC a deschis in noiembrie 2008 al 5-lea hipermarket propriu, la Calarasi, in urma unei investitii de 17 milioane euro.
Hipermarketul din Calarasi este integrat intr-un parc de retail cu o suprafata totala de 110.000 mp, care va adaposti alte 50 de magazine, printre care se numara Bricostore, Flanco, Leonardo si Jolidon.
Investitia totala in parcul de retail de la Calarasi, suportata integral de grupul PIC, s-a ridicat la 43 milioane euro, potrivit lui Cornel Penescu.
Reteaua de magazine PIC este extinsa in prezent in orasele Pitesti, Craiova, Braila, Oradea si Calarasi.