„La 2 ani de la lansarea Platinum, perioada in care focusul principal a fost imbunatatirea rezultatelor companiei si crearea unei baze care sa permita o crestere sanatoasa a companiei, se intrevad primele rezulate pozitive: 2011 este incheiat pe profit”, a declarat Anca Babaneata (foto), CEO-ul companiei.
Valoarea prtimelor brute subscrise au urcat anul trecut la 18,1 milioane lei, dupa ce in 2010 au fost de 11,76 milioane euro.
Daunele brute platite de companie auinsumat 6,1 milioane de lei in 2011.
Pentru 2012, compania se concentreaza pe diversificarea canalelor de distributie pentru maximizarea afacerilor, investirea in dezvoltarea unei retele proprii de sucursale la nivel national, lansarea de noi produse si pe marirea echipei de specialisti.
Prin demersurile intreprinse, compania isi doreste nu doar largirea bazei de clienti, atat pe segmentul corporate cat si retail, dar si maximizarea afacerilor venite prin canalele de distributie existente: dezvoltarea afacerilor intermediate prin brokeri, care vor ramane un focus important al societatii, precum si crearea de noi canale de distributie.
„Pe termen mediu, dorim sa deschidem 24 de sucursale in principalele orase ale tarii, avand operationale pana la finele lui 2012 aproximativ 10 reprezentante locale”, a spus Anca Babaneata.
Platinum Asigurari-Reasigurari S.A. este o companie de asigurari generale care promoveaza produse pe toate liniile de asigurari, fiind concentrata preponderent pe asigurari de locuinte, asigurari de proprietati (inclusiv property all risks), raspunderi civile (raspundere civila fata de terti, raspunderea producatorului si a prestatorilor de servicii, raspunderi profesionale, raspundere manageriala-D&O), asigurari de garantii (pentru licitatie, buna executie, plata a avansului etc.), dar si asigurari maritime, cargo, accidente persoane si asigurari medicale pentru calatorii in strainatate.