In prezent, Plus Discount opereaza 48 de unitati in intreaga tara, informeaza NewsIn.
„Consideram ca segmentul de discount din Romania nu este saturat si de aceea vom accelera numarul deschiderilor astfel incat sa ajungem pana la 170 de unitati la sfarsitul anului nostru fiscal 2010”, a declarat Martin Norbert Missbrandt, directorul general adjunct Plus Discount Romania.
„Vrem sa patrundem in toate orasele cu un numar de 10.000-12.000 de locuitori, chiar daca sunt prezente si alte retele concurente, deoarece inca este loc pentru toti. Suntem dispusi sa patrundem si in centrele comerciale, cum este cazul magazinului din Cluj aflat in Sigma Shopping Center”, a adaugat Martin Norbert Missbrandt.
Aceasta expansiune agresiva are in vedere marirea cotei de piata. Segmentul de discount are in Romania o cota de 5% pe piata de retail, iar jucatorii concurenti pe acest segment sunt miniMax Discount, XXL, Megadiscount si Penny Market.
Formatul magazinelor Plus Discount are o suprafata cuprinsa intre 4.500 si 7.000 metri patrati din care circa 1.500 metri patrati suprafata construita, 1.200 metri patrati suprafata de vanzare, minim 70 de locuri de parcare si alte spatii aferente. Investitia medie pentru o unitate este de circa 1,5 milioane de euro, iar aprovizionarea magazinelor se face zilnic, din centrul logistic situat la Ploiesti.
Plus apartine concernului german Tengelmann, care detine 7.500 de magazine in 17 tari din intreaga lume.
Compania este prezenta cu peste 4.100 de magazine Plus in noua tari europene precum Gemania, Austria, Ungaria, Polonia, Cehia, Spania, Portugalia, Grecia si Romania.