- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

Portalul ANAF si serviciile de IT&C de la nivel central vor fi indisponibile pentru 64 de ore

08 Nov, 12:18 • adrian.mihaltianu
Accesul utilizatorilor externi catre platformele informatice ale portalului ANAF, precum si serviciile IT&C de la nivel central vor fi indisponibile de vineri, 9 noiembrie 2012, ora 14:00, pana luni 12 noiembrie 2012 ora 8:00.
Portalul ANAF si serviciile de IT&C de la nivel central vor fi indisponibile pentru 64 de ore

Intreruperea este cauzata de lucrari ce
se impun in vederea finalizarii procesului de upgrade al
echipamentelor de tip server si stocare ale ANAF, din cadrul
proiectului „Cresterea capacitatii de procesare si stocare din
Centrul de Date Primar si din Centrul de Date Secundar”, a anuntat
joi institutia.

Procesul de depunere a declaratiilor
prin internet nu va fi afectat in aceasta perioada, cu exceptia
paginii de vizualizare a starii de prelucrare a declaratiilor, care
ramane indisponibila pana luni ora 12:00.

ANAF mentioneaza ca in aceasta perioada
se vor opera si verificarile necesare pentru asigurarea
functionalitatii serviciilor disponibile utilizatorilor.

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a fost infiintata
la data de 1 octombrie 2003 in subordinea Ministerului Finantelor
Publice, prin Ordonanta Guvernului nr. 86/2003, ca organ de
specialitate al administratiei publice centrala.

Incepand cu ianuarie
2004 a devenit operationala, dobandind calitatea de institutie cu
personalitate juridica proprie, prin desprinderea directiilor cu
atributii in administrarea veniturilor statului din cadrul
Ministerului Finantelor Publice.
In cadrul ANAF se organizeaza si functioneaza, de asemenea, Garda
Financiara, Autoritatea Nationala a Vamilor, directiile generale ale
finantelor publice judetene si Directia Generala a Finantelor Publice
a Municipiului Bucuresti.

Urmărește Daily Business pe Google News