Studiul celor de la The Henley Centre a aratat ca posta clasica inca prezinta credibilitate in fata clientilor, ca modalitate sigura de comunicare a informatiilor personale, in ciuda nesigurantei in privinta identificarii eventualelor furturilor si divulgari de informatii confidentiale.
Potrivit respondentilor studiului, 68% dintre clientii care sunt logati la site-urile bancilor prefera sa primeasca extractele bancare prin posta.
67% dintre respondenti considera ca este mai usor sa citeasca si sa inteleaga detaliile bancare printate, decat de pe monitorul unui computer, iar 77% dintre intervievati prefera sa primeasca informatii despre noutatile in servicii si produse, tot prin posta.
„Internetul a facilitat considerabil accesul clientilor la informatiile bancare si a revolutionat serviciile financiare moderne, insa metodele traditionale de comunicare au ramas extrem de importante pentru indivizi, indiferent de varsta, iar bancile ar trebui sa cerceteze diferentele si rolurile complementare pe care diferitele canale de comunicare le ofera consumatorului actual”, a afirmat Abi Wood, financial marketing director al Royal Mail, din Marea Britanie.