Cele doua noi magazine au o suprafata de 6.500 de metri patrati fiecare si cate 250 de locuri de parcare disponibile.
Pana pe 25 decembrie, compania va deschide cel de-al treilea magazin din Bucuresti, in zona Vitan, si un magazin in Baia Mare.
Oferta de produse din magazinele companiei depaseste 40.000 de articole, incluzand materiale de constructii, decoratiuni de interior si exterior, produse sanitare, mobila, electronice si electrocasnice sau produse de gradinarit.
Prin deschiderea celor doua noi magazine, reteaua Praktiker va ajunge la 14 centre comerciala, investitiile companiei germane in Romania depasind valoarea de 120 milioane de euro.
Compania a raportat in prima jumatate a lui 2006 o crestere a vanzarilor de 50% fata de aceeasi perioada din 2005 in Romania.
Praktiker Romaniaa avut in 2005 o cifra de afaceri de aproximativ 380 milioane lei (circa 110 mil.euro), in crestere cu 60% fata de 2004.
„Rezultatele arata ca strategia de a ne intari prezenta in special pe pietele est-europene este corecta”, a declarat luna trecuta Wolfgang Werner, presedintele grupului Praktiker, cu ocazia publicarii raportului financiar pe primele sase luni.
Grupul Praktiker a fost controlat pana la inceputul acestui an de grupul german de comert cu amanuntul Metro, care si-a vandut participatia de 40,5% la bursa, pentru aproape 500 de milioane de euro.
Reteaua Praktiker detine aproximativ 340 de magazine dintre care 275 in Germania si 65 in Luxemburg, Polonia, Ungaria, Romania, Bulgaria, Grecia si Turcia.
Principalul concurent al Praktiker pe piata de bricolaj din Romania este Bricostore, care detine o retea de sapte magazine.
Piata romaneasca a atras si interesul altor jucatori straini, compania germana Hornbach, austriecii de la Baumax care au inaugurat deja doua magazine la Brasov si Sibiu si francezii de la Mr. Bricolage, care vor inaugura primul magazin la sfarsitul lui noiembrie .