Programele de training au durat intre 2 si 4 luni si s-au desfasurat intr-un numar de opt tari europene in care exista magazine Ikea, inclusiv Suedia, au detaliat oficialii companiei.
Investitia Ikea in magazinul din Romania se ridica la 25 de milioane de euro. Centrul comercial are o suprafata de 26.000 metri patrati si va oferi clientilor 7.000 de articole de mobilier si accesorii care acopera toate ariile casei.
In Romania exista aproximativ 50 de furnizori ai Ikea care produc 550 de articole din toate articole puse la dispozitia clientilor romani, a mai declarat Oprisan.
Compania estimeaza ca 50.000 de vizitatori vor intra in magazinul deschis in zona comerciala Baneasa in prima zi de weekend. Ikea se asteapta ca numarul viziatatorilor care ii vor trece pragul pana la sfarsitul anului sa depaseasca un milion.
Suedezii au cheltuit aproximativ 2,5 milioane de euro pentru promovarea magazinului pentru anul 2007 si asteapta ca fiecare client sa cheltuiasca in medie 25-30 de euro pe produsele Ikea.