- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

Presedintele ASSAI a demisionat luni si va fonda un patronat al service-urilor auto

22 Feb, 16:16 • Redactia DailyBusiness
Ion Vasile, presedintele Asociatiei Societatilor de Service Auto Independente (ASSAI), a demisionat luni, intrucat nu aproba demersul de protest fata de CSA al directorului general al asociatiei, si infiinteaza Patronatul Societatilor de Service Auto din Romania (PSSAR).
Presedintele ASSAI a demisionat luni si va fonda un patronat al service-urilor auto

ASSAI a organizat luni un miting de protest in fata sediului central al Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA), motivand nerezolvarea unor abuzuri sesizate Comisiei si cresterea nejustificata a tarifelor RCA.

Ion Vasile, presedintele ASSAI, a demisionat din cadrul asociatiei, atat ca persoana fizica din functia pe care o detine, cat si ca membru fondator al asociatiei.

„Nu sunt de acord cu formele de protest initiate de directorul ASSAI, Cristian Muntean, pentru ca scopul nostru este sa ne rezolvam problemele cu jucatorii de pe piata asigurarilor si nicidecum sa declansam un razboi atat cu acestia, cat si cu actuala conducere a Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA)”, a declarat Ion Vasile.

„Din cauza acestui dezacord cu actuala conducere ASSAI, am decis sa demisionez din aceasta structura si sa infiintez PSSAR, o organizatie care sa identifice problemele service-urilor auto, sa le rezolve si sa reglementeze situatia existenta in raport cu societatile de asigurari, cu uniunea brokerilor din Romania, cu societatile de leasing, RAR, CSA”, a precizat Ion Vasile.

Acesta a precizat ca un este de acord cu demersurile actualei conduceri a ASSAI impotriva CSA avand ca obiect cresterea preturilor politelor RCA.

Ion Vasile a adaugat ca s-a intalnit cu actuala conducere a CSA, care ar parea dispusa sa initieze un dialog intre asigurarori si service-uri pentru rezolvarea problemelor.

Reprezentantii ASSAI reclama faptul ca tarifele la asigurarea obligatorie auto au crescut de 4 ori in ultimii 5 ani, iar acest lucru „se intampla cu complicitatea CSA prin reglementari si legi permisive”.

In replica, Comisia a acuzat service-urile auto ca au contribuit la majorarea tarifelor RCA, prin adaosurile comerciale enorme, ce pot ajunge la 200-300%.

Urmărește Daily Business pe Google News