Oficialii companiei au precizat ca lucrarile de modernizare la cel de-al doilea pod se vor finaliza la finele anului.
Pentru a recupera intarzierile cauzate de exproprieri, firma constructoare a marit numarul echipelor de lucru si a utilajelor folosite in proiect. In acest moment, cea mai mare parte din constrangerile provocate de exproprieri sunt depasite, in momentul de fata ramanand de expropiat doar doua parcele, unde se prevede executarea pasajelor pietonale subterane.
Administratia Lena Construcoes afirma ca „societatea este interesata sa respecte termenele proiectelor in curs, recunoscand importanta strategica a largirii DN 1 pentru orasul Bucuresti”.
La finalizarea lucrarilor de modernizare, volumul de trafic existent pe aceasta portiune a DN1 va fi preluat de catre cele 2 pasarele aflate in stadiu de constructie, fapt ce va duce la fluidizarea traficului in zona. Cele doua pasarele vor fi conectate pe sensul axului de drum, pe ambele parti, stanga si dreapta, iar, la finalizare, regimul de viteza va fi acelasi ca si pana acum.
Reprezentantii Lena Construcoes estimeaza o cifra de afaceri de 30 mil. euro si o crestere de 30% fata de volumul de afaceri din anul anterior.
Grupul Lena, prezent pe piata romaneasca din anul 2004 prin Lena Construcoes, are in prezent peste 250 de angajati in Romania si un portofoliu de aproximativ 40 de lucrari, printre care lucrarea de largire a DN 1, modernizarea bulevardului Doamna Ghica impreuna cu realizarea unui pasaj superior si infrastructurile din Baneasa.
In afara de piata romaneasca, compania portugheza Lena Construcoes este prezenta si in tari precum Bulgaria, Algeria, Maroc, Angola.