In 2006, producatorul de produse din carne a inregistrat vanzari de 15 mil.euro.
„Odata cu venirea toamnei, cererea de mezeluri inregistreaza o crestere accelerata, aproximativ 35-40% din vanzarile anuale fiind realizate in aceasta perioada”, a declarat, pentru NewsIn, Radu Dumitrescu, brand managerul companiei. „Din punctul de vedere al preferintelor, romanii se indreapta tot mai mult catre specialitati de sezon si nu numai. Vanzarile de toba, muschi tiganesc, rulada moldoveneasca si Kaiser se dubleaza in aceasta perioada fata de celelalte luni ale anului”, a mai spus Radu Dumitrescu.
Principal Company isi vinde produsele sub brandurile Salonta, Principal si Matache Macelaru.
Compania produce preparate din carne in cele doua fabrici situate in localitatile Salonta, judetul Bihor (specializata in produse crud-uscate, cu si fara mucegai nobil) si Filipestii de Padure, jud. Prahova (produse fiert-afumate).
Pentru anul 2007, la fabrica Salonta au fost programate investitii de 1,2 milioane euro, iar pentru fabrica de la Filipestii de Padure – de 2,8 milioane de euro. Fondurile sunt destinate cresterii capacitatii de productie. Investitiile de la preluare si pana in prezent au fost facute in tehnologia de fabricatie a produselor si in infrastructura de distributie a acestora.
Compania producatoare de mezeluri detine o cota de piata de 1,5%, conform propriilor estimari, situandu-se printre primii 15 dintre cei peste 1.500 de producatori de mezeluri activi in Romania.