Compania doreste sa ajunga in topul primilor cinci producatori nationali intr-un interval de doi ani, prin lansarea de noi produse si investitii in brandurile actuale.
Dumitrescu a precizat, citat de NewsIn, ca planul de investitii pentru acest an urmareste alocarea a 2,8 milioane de euro pentru brandul Principal si 1,2 milioane de euro pentru Salonta.
„Cifra de afaceri a Principal Company a fost de 15 milioane de euro, in 2006, din care contributia brandului Salonta a fost de aproximativ 50%. Obiectivul pentru 2007 este dublarea cifrei de afaceri”, a spus Radu Dumitrescu.
Principal Company detine brandurile Salonta (mezeluri premium, crud-uscate), Principal si Matache Macelarul (mezeluri fiert afumate).
Cota de piata detinuta de Salonta s-a dublat in cursul anului trecut, pana la 12,6%, brandul devenind lider in cadrul segmentului mezelurilor crud-uscate, conform companiei.
„Salamul de Sibiu este cel mai vandut produs Salonta, urmat fiind de salamul Paprika, Banatean sau carnatii Plai. Din totalul vanzarilor, aceste mezeluri reprezinta aproximativ 50 %”, a precizat Radu Dunmitrescu.
Salonta a inregistrat anul trecut o crestere a vanzarilor cu 75%, pana la aproximativ 1.000 de tone, ca rezultat al promovarii brandurilor si a eficientizarii distributiei in toate regiunile tarii prin cresterea numarului de magazine unde produsele sunt prezente.
Piata preparatelor din carne are o valoare estimata de aproximativ 1 miliard de euro, iar principalii jucatori sunt CrisTim, Aldis, Caroli, Tabco-Campofrio si Angst.