- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Principal Company va investi 4 mil. euro pentru dublarea cifrei de afaceri

19 Apr, 13:55 • Redactia DailyBusiness
Compania de mezeluri Principal Company, doreste dublarea cifrei de afaceri pentru anul in curs pana la 30 de milioane de euro, pentru realizarea acestui obiectiv fiind programate investitii de 4 milioane de euro, a spus Radu Dumitrescu, brand manager.
Principal Company va investi 4 mil. euro pentru dublarea cifrei de afaceri

Compania doreste sa ajunga in topul primilor cinci producatori nationali intr-un interval de doi ani, prin lansarea de noi produse si investitii in brandurile actuale.

Dumitrescu a precizat, citat de NewsIn, ca planul de investitii pentru acest an urmareste alocarea a 2,8 milioane de euro pentru brandul Principal si 1,2 milioane de euro pentru Salonta.

„Cifra de afaceri a Principal Company a fost de 15 milioane de euro, in 2006, din care contributia brandului Salonta a fost de aproximativ 50%. Obiectivul pentru 2007 este dublarea cifrei de afaceri”, a spus Radu Dumitrescu.

Principal Company detine brandurile Salonta (mezeluri premium, crud-uscate), Principal si Matache Macelarul (mezeluri fiert afumate).

Cota de piata detinuta de Salonta s-a dublat in cursul anului trecut, pana la 12,6%, brandul devenind lider in cadrul segmentului mezelurilor crud-uscate, conform companiei.

„Salamul de Sibiu este cel mai vandut produs Salonta, urmat fiind de salamul Paprika, Banatean sau carnatii Plai. Din totalul vanzarilor, aceste mezeluri reprezinta aproximativ 50 %”, a precizat Radu Dunmitrescu.

Salonta a inregistrat anul trecut o crestere a vanzarilor cu 75%, pana la aproximativ 1.000 de tone, ca rezultat al promovarii brandurilor si a eficientizarii distributiei in toate regiunile tarii prin cresterea numarului de magazine unde produsele sunt prezente.

Piata preparatelor din carne are o valoare estimata de aproximativ 1 miliard de euro, iar principalii jucatori sunt CrisTim, Aldis, Caroli, Tabco-Campofrio si Angst.