- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

Principalele produse lansate de banci in saptamana 4-8 aprilie

08 Apr, 11:29 • adrian.mihaltianu
Bancile din Romania au avut o oferta diversificata in saptamana 4-8 aprilie. Printre noutatile saptamanii se numara lansarea unui serviciu pentru monitorizarea instrumentelor de debit, a unei platforme multi-produs, bonusuri la plati cu cardul sau oferte de refinantare.
Principalele produse lansate de banci in saptamana 4-8 aprilie

CEC Bank a introdus optiuni noi la folosirea serviciului Transfer Rapid. Astfel, utilizatorii din Romania ai serviciului de transfer de bani CEC au posibilitatea, incepand cu 5 aprilie, sa decida atat asupra variantei in care doresc sa dispuna de banii primiti, cat si asupra modului de incasare (in cont si/sau in numerar).

Beneficiarii pot alege, astfel, daca primesc intreaga suma in lei sau in valuta transmisa (euro sau dolari), sau pot opta pentru primirea unei parti din aceasta in lei.

Serviciul de transfer de bani oferit de catre CEC Bank si Transfer Rapid, disponibil in intreaga retea a bancii, este destinat romanilor care lucreaza in strainatate si care intentioneaza sa transmita in tara sume de bani. Pretul serviciului este de pana la 4,9% din suma trimisa.

Banca Comerciala Romana (BCR) a intrat pe refinantari cu un credit de consum in lei cu DAE de la 13,2%. Pentru aceste imprumuturi de nevoi personale banca nu percepe comisioane si ofera gratuit asigurare de viata.

Clientii pot imprumuta pana la 20.000 de euro, echivalentul in lei, fara avans, garantii sau ipotecarea unui imobil.

Creditul este disponibil si pentru refinantarea creditelor detinute la BCR sau la alte banci, inclusiv suplimentarea acestora la costuri mai atractive, se arata intr-un comunicat al bancii.

Banca Transilvania lanseaza serviciul online de tranzactii de trezoreries „BT Money Connect”, dedicat companiilor. Acesta este o platforma multi-produs, oferita gratuit, cu ajutorul careia pot fi efectuate tranzactii de vanzare – cumparare valuta contra lei, valuta contra valuta, spot si forward, precum si operatiuni de piata monetara – depozite in lei si valuta.

BT Money Connect contine inclusiv un plafon de creditare pentru operatiunile de cumparare – vanzare valuta/lei (valuta). Banca ofera cotatii on-line pentru 14 valute, selectate in functie de necesitatile de business ale clientilor.

„Platforma este destinata clientilor corporate, care, prin departamentele financiare, realizeaza in mod frecvent tranzactii pe piata financiara si valutara, fie pentru asigurarea lichiditatilor pentru operatiunile curente in diferite valute, fie pentru ‘cumpararea’ protectiei impotriva fluctuatiilor valutare, prin realizarea de operatiuni de hedging”, au spus oficialii BT.

Tot pentru companii, Raiffeisen a lansat un serviciu de monitorizare a instrumentelor de debit. „Raportul de Monitorizare a Instrumentelor de Debit” este adresat clientilor care opereaza cu un numar mare de instrumente de debit platibile in lei, precum cecuri, bilete la ordin sau cambii, si care isi doresc sa fie mereu informati asupra sumelor pe care urmeaza sa le incaseze sau sa le plateasca, precum si asupra refuzurilor la plata primite.

Raportul este livrat electronic si contine detalii despre ciclul de decontare al instrumentelor de debit ce afecteaza contul clientului in ziua respectiva. Informatiile includ, pentru fiecare instrument de plata: seria si numarul, stadiul (in custodie, in procesare, platit, incasat, refuzat), datele aferente decontarii, informatii despre platitor si beneficiar, suma si motivul refuzului, daca este cazul.

Bancpost ofera tuturor posesorilor de carduri de credit American Express si Visa emise de banca 5% inapoi pe card pentru cumparaturile „de casa” efectuate in luna aprilie la: Altex, bauMax, Bricostore, Domo, eMag, Flanco si MediaGalaxy. Oferta este valabila pentru cumparaturile efectuate in luna aprilie, valoarea maxima returnata pe card fiind de 100 de lei.

Suma reprezentand 5% din valoarea tranzactiilor efectuate la comerciantii in promotie va fi rambursata pe cardul utilizatorilor in maxim 30 de zile de la finalizarea promotiei.

In acelasi timp, clientii EFG Retail Services, posesori de carduri EuroLine si EuroLine American Express beneficiaza in perioada aprilie-mai 2011 de un numar crescut de rate fara dobanda – pornind de la 3 si mergand pana la 10-12 rate fara dobanda – in cele peste 230 de locatii comerciale partenere in sistemul de rate fara dobanda. Printre comeriantii parteneri se numara: Altex, B&B, BauMax, Bricostore, Cellini, Domo, Douglas, eMag, F64, Flanco, GAP, Germanos, hipermarketul Real, Kika, InterSport, MediaGalaxy, Leonardo, Kenvelo, Yves Rocher, etc

Facturile la energie electrica

Clientii Enel Energie si Enel Energie Muntenia isi pot plati facturile si la Intesa Sanpaolo Bank. Platile pot fi facute in numerar, la oricare dintre unitatile bancii in baza facturii Enel, chiar daca clientii companiilor nu detin un cont deschis la banca. Platile pot fi efectuate si prin intermediul aplicatiei de internet banking sau prin ordin de plata.

De asemenea, facturile pentru energia electrica emise de CEZ Vanzare pot fi platite, incepand cu 1 aprilie, si prin intermediul UniCredit Tiriac Bank.

Facturile pot fi achitate la casieriile bancii, la multifunctionalele de numerar, cu cardul la bancomat sau ordin de plata. Totodata, utilizatorii serviciului de internet banking isi pot achita facturile prin virament bancar, avand la dispozitie un sablon de plata personalizat.

Oferte la asigurari

UniCredit Tiriac Bank vinde in parteneriat cu Ergo Asigurari o polita de viata cu componenta investitionala, Capital Activ. Produsul asigura garantia a 100% din capitalului investit si un randament suplimentar garantat de 42% la maturitate.

Polita are prima unica de minim 3.000 de euro, poate fi achizitionata pana la sfarsitul lunii iunie si are scadenta peste 10 ani.

Persoana asigurata poate avea intre 16 ani si 60 ani la intrarea in asigurare.

De asemenea, in perioada martie – aprilie 2011 Groupama Asigurari deruleaza o noua campanie de promovare a asigurarii locuintei cu extra acoperiri (ALExA). Produsul se adreseaza tuturor categoriilor de clienti, indiferent de varsta, venit sau domiciliu si le permite acestora sa-si aleaga riscurile asigurate: protectia bunurilor, prejudicii provocate tertilor, protectia juridica, protectia persoanelor sau protectia vacantei.

Produsul este disponibil in mai multe variante comerciale, in functie de nevoile segmentelor vizate, si fiecare risc este reflectat independent astfel incat produsul sa fie flexibil si usor de personalizat. Mai mult, diversele criterii de tarifare permit adaptarea costului fiecarei acoperiri la profilul asiguratului.

Urmărește Daily Business pe Google News