Dupa modelul Oltchim,
datoriile companiei vor fi convertite in actiuni, iar Comisia Europeana va fi
notificata, in acest sens, pentru a-si da avizul. Tot dupa modelul Oltchim,
Minis-terul Transporturilor si Infrastructurii poate suspenda, modifica sau
revoca oferta de vanzare si/sau poate schimba metoda de privatizare, ca urmare
a modificarilor de orice natura, intervenite in termenii ofertei initiale de
vanzare, interventiei unor conditii care ar putea influenta negativ rezultatele
procesului de privatizare si/sau neparticiparii potentialilor investitori la
procesul de privatizare sau a nefinalizarii tranzactiei.
Proiectul de act
normativ arata: „Strategia de privatizare pe care o promovam are la baza
vanzarea intregului pachet de actiuni detinut de Ministerul Transporturilor si
Infrastructurii la CFR Marfa, reprezentand 100% din capitalul social al
companiei precum si a actiunilor care vor rezulta in urma conversiei datoriei
Societatii fata de bugetul de stat si a unei parti din datoria catre CFR SA. Selectia
investitorului se va realiza prin metoda licitatiei, transparenta si
neconditionata”, relateaza Bursa.ro.