- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Procter & Gamble se restructureaza in trei divizii globale

15 May, 13:15 • Redactia DailyBusiness
Compania de produse de larg consum Procter & Gamble, cel mai mare advertiser din lume, se va imparti in trei mari unitati la nivel global si va continua procesul de asimilare a afacerii Gillette, recent achizitionata.
Procter & Gamble se restructureaza in trei divizii globale

Cele trei unitati, vor fi: Frumusete (Beauty Care), Sanatate si Ingrijire (Health and Wellbeing), si Ingrijire a Gospodariei (Household Care), urmand a fi conduse de Susan E. Arnold, presedintele recent ales al companiei, conform New York Times.

Compania Gillette, recent achizitionata de grupul Procter & Gamble, va inceta sa opereze ca o afacere separata, unitatea sa de productie a bateriilor Duracell urmand a fi incorporata in unitatea Ingrijire a Gospodariei (Household Care), iar marcile produselor de barbierit urmand a fi integrate in unitatea Frumusete (Beauty Care).

Procesul de restructurare este rezultatul unei politici de achizitii din ultimii 6 ani, timp in care compania Procter & Gamble a cumparat atat Gillette, cat si companiile de produse de frumusete Clairol si Wella.

Ca parte a acestui proces de restructurare, actualul vicepresedinte al operatiunilor globale, Robert McDonald, a fost numit director de operatiuni la nivel mondial, avand responsabilitati speciale pentru dezvoltarea de afaceri.

Restructurarea va presupune si demiteri la nivelul de top, au declarat oficialii companiei, fara a nominaliza.