Compania producatoare de bere si de bauturi racoritoare (URBB), printre ale carei marci se numara Tuborg si Carlsberg, a investit anul trecut 4 milioane de dolari (3 milioane de euro) pentru construirea unui centru logistic pe o suprafata de 3,5 hectare si 11 milioane de dolari (8,46 milioane de euro) pentru largirea capacitatii de productie.
O alta investitie realizata anul trecut a fost directionata catre protectia mediului. Astfel, pentru achizitionarea unei instalatii care recupereaza dioxidul de carbon rezultat din procesul de productie al berii au fost cheltuiti 900.000 de dolari (692.000 de euro).
Capacitatea de productie a fabricii a fost anul trecut de 1,4 milioane de hl, urmand ca pana in 2011 aceasta sa atinga nivelul de 2,3 milioane de hl. Pentru 2007 compania va avea o capacitate de productie de 1,8 milioane hl.
Compania avea in primele 10 luni ale anului trecut o cota de 8,5%din piata berilor, fata de nivelul de 6,97% din aceeasi perioada a anului 2005. Cel mai apreciat produs este Tuborg, care are in prezent o cota de peste 50% din piata berilor romanesti.