Totodata, compania Principal a lansat un nou brand premium de mezeluri fiert-afumate, a carui imagine este Matache Macelaru’, un personaj reprezentativ al comertului interbelic, au anuntat luni reprezentantii companiei.
Gama de produse Matache Macelaru cuprinde 30 de produse, printre care salam de casa, salam taranesc, toba, carnati de oaie, muschi tiganesc, rulada moldoveneasca.
„Cu noile mezeluri fiert-afumate premium Matache Macelaru’ dorim sa realizam anul acesta vanzari de aproximativ 5.000 de tone, respectiv circa 30-35% din cifra de afaceri a companiei pe 2008”, a declarat Radu Dumitrescu, brand manager Principal.
El a adaugat ca pentru indeplinirea acestor obiective, compania se bazeaza pe campania de promovare, recent lansata. „Campania este una integrata, in afara de spotul care ruleaza pe TV, brandul fiind sustinut si de un program de trade marketing, ce se va desfasura atat in retailul modern, cat si in magazinele de cartier”, a mai spus Dumitrescu.
Spotul TV pentru produsele Matahe Macelaru’, derulat sub sloganul „mezeluri mestesugite”, este semnat de Next Advertising si Cap.
Gama Matache Macelaru’ este produsa in fabrica de mezeluri Principal, situata in Filipestii de Padure, judetul Prahova. Unitatea este dotata cu spatii frigorifice, o statie de tratare a apelor reziduale si doua laboratoare pentru analizele microbiologice.
Principal Company SA detine doua fabrici de mezeluri, in Filipestii de Padure, pentru mezelurile fiert-afumate, si in Salonta, pentru mezelurile crud-uscate.