Cresterea se va baza in principal pe deschiderea unor locatii de vanzare noi, in momentul de fata compania neavand acoperita toata piata din punct de vedere al distributiei. Spre exemplu, produsele de adezivi nu au intrat in retelele de bricolaj.
De asemenea, o parte din crestere se va datora si majorarii bugetului de promovare. Reprezentantii companiei spun ca anul urmator promovarea se va face pe mai multe canale, cum ar fi televiziunea si promotiile la locul de vanzare. Anul acesta, compania a avut un buget de promovare ce a depasit 300.000 euro.
Cu toate acestea, Daniel Guzu estimeaza ca business-ul va trece pe profit in 2011.
„In 2011 vom fi profitabili, daca ne vom face treaba bine”, a spus omul de afaceri.
Potrivit acestuia, adezivii pentru polistiren au fost de departe vedetele vanzarilor in acest an, generand 70% din totalul afacerilor cu adezivi, de 3 mil. euro.
De asemenea, segmentul de profile metalice a adus un aport de aproximativ 70% la realizarea cifrei de afaceri a Duraziv pe acest an, fiind segmentul in care compania are o experienta de aproape 7 ani.
Printre marii jucatori de pe piata adezivilor se numara Adeplast, Henkel si Baumix.
Duraziv, fosta Bau Profil, este detinuta in proportie de 70% de Daniel Guzu, in timp ce sotia sa detine 30% din companie.