De asemenea, compania vrea sa replanteze circa 500 de hectare de vita de vie, printr-o investitie de 5 mil. euro.
Totodata, producatorul a inceput sa tatoneze extinderea pe pietele exeterne, fiind in principal interesat de pietele asiatice. In acest an vor sa participe la expozitia de vin din China.
„Piata este intr-o cadere libera, atat ca volum cat si ca pozitionare de pret. Consumatorul se orienteaza spre produse ieftine si depinde de tine daca te indrepti spre el sau nu”, a spus Marian Moise, director executiv la Domeniile Ostrov.
Compania va lansa in curand pe piata un vin care va avea un pret de raft de circa 1 euro, pentru a aborda si segmentul economic.
„Sunt niste bani pe jos si depinde de tine daca te apleci sa-i iei sau nu”, a adaugat Moise.
In prezent, compania vinde lunar circa 150.000 de sticle de vin si se asteapta la vanzari anul acesta, exclusiv din vin, de 6 milioane euro.
Totodata, reprezentantii companiei sustin ca aprilie a fost o luna dificila pentru piata de vin, vanzarile scazand cu 30% fata de martie.