Compania va analiza, din 2009, oportunitatea introducerii unui nou brand de bauturi racoritoare.
El a detaliat planurile de marketing pe termen scurt si mediu ale companiei si a vorbit despre particularitatile pietei locale de profil.
„Clientii romani dezvolta noi obiceiuri de consum. Este o perioada propice specialistilor de marketing si pentru dezvoltarea de noi brand-uri”, a remarcat oficialul URBB.
El a accentuat avantajele consumatorilor romani rezultate din prezenta celor 4 mari producatori de bere pe piata locala, URBB, Ursus Breweries, Heineken si InBev.
„Toti cei 4 competitori internationali sunt prezenti in Romania, cheltuielile pentru publicitate sunt mai mari, pentru ca toti vor cam aceeasi cumparatori si sa fie prezenti pe toate segmentele de consum. Datorita competitiei, si preturile sunt mai mici”, a explicat Zilberstein.
„Scopul nostru principal este sa crestem peste media pietei. La sfarsitul anului, URBB va avea o cota de piata mai mare decat la finele lui 2007”, a adaugat Zilberstein.
Crestere de 500% pentru Granini in primele 8 luni
Producatorul Tuborg este prezent pe piata bauturilor racoritoare cu marcile Granini si Orangina.
„De la Granini avem multe asteptari pentru anii urmatori. Vom investi mult in marketing si dezvoltarea produsului. Aceasta marca poate ajunge in Top 3 pana la finele lui 2009”, a estimat Zilberstein.
El a mai precizat ca nu tinteste neaparat primul loc pentru marca Granini, deoarece produsele acestui brand sunt din segmentul premium.
Reprezentantii URBB au precizat ca in primele 8 luni, vanzarile Granini din Romania au crescut cu 500% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Aceasta crestere sa datoreaza, printre altele, intrarii pe segmentul de „still drinks”, cu Granini Racoarea Fructelor.
Granini Racoarea Fructelor a fost lansat in luna februarie a acestui an, in urma unei investitii de 12 milioane euro in montarea liniei de imbuteliere aseptica si alte activitati secundare.
In ceea ce priveste Orangina, Zilberstein a mentionat ca in cateva saptamani compania va relansa acest produs sub un nou ambalaj.
Investitiile totale preconizate de URBB pentru acest an se ridica la 20 milioane euro, fiind directionate catre activitati de logistica, distributie si promovare a produselor companiei.
URBB este unul dintre primii 4 producatori de bere de pe piata locala si este prezent si pe piata bauturilor racoritoare.
Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci internationale: Tuborg, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Orangina si Granini. Numarul angajatilor companiei URBB depaseste 1.000 de persoane.