Conform declaratiilor anterioare ale oficialilor companiei, cifra de afaceri pe acest an se va situa la circa 100 milioane euro.
In lunile noiembrie si decembrie, sortimentul special de Craciun Tuborg Christmas Brew a asigurat 15% din vanzarile companiei, a mai spus Ignat.
Cantitatea de bere Tuborg Christmas Brew a crescut de la an la an cu 10% in ultima perioada, a adaugat oficialul companiei. Berea a fost lansata pentru prima data in Romania in anul 2000.
Anul acesta, campania de promovare a marcii a costat aproximativ 500.000 de euro si s-a desfasurat pe mai multe canale.
„Investitia se regaseste la nivelul packaging-ului care este inovativ si atractiv”, a spus Ignat, adaugand ca specialitatile sunt produse de nisa cu un public tinta restrans.
Portofoliul URBB include 3 astfel de produse: Tuborg Strong, Guinness si Tuborg Christmas Brew. Pe langa produsele de nisa URBB mai comercializeaza marci precum Holsten, Carlsberg, Skoll si Kilkenny.