Oficialii companiei estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de pana la 70 de milioane de euro pentru anul in curs si isi propun extinderea portofoliului de clienti cu 5%.
In 2006, Proffice a avut un portofoliu de aproximativ 7.000 de clienti activi lunar si in jur de 30.000 de clienti pe intreg anul. Principalii consumatori ai pietei de papetarie si birotica sunt sectorul bancar si firmele petroliere, a declarat Cristian Raducanu.
Divizia specializata in distributia de produse de birotica si papetarie cuprinde firmele Be Proffice, Ranco si Top Office Products. Conform presedintelui diviziei, Be Proffice detine o cota de 25% din piata de birotica si papetarie din Romania, iar restul firmelor activeaza in sectoarele de consumabile, branding si al mobilierului pentru birouri.
„Piata romaneasca de birotica si papetarie este foarte fragmentata, restul de 75% din piata fiind impartit intre foarte multi distribuitori regionali si locali mici”, a declarat Cristian Raducanu.
Piata de papetarie din Romania a valorat aproximativ 100 de milioane de euro in 2006, adica 41% din cifra de afaceri a diviziei, iar oficialii Proffice prevad o crestere de circa 15-20% pentru anul in curs.
Pentru 2007, divizia Proffice isi propune extinderea afacerilor in Bulgaria, o piata cu o valoare estimata la 8 milioane de euro. Astfel se pregateste terenul pentru intrarea pe piata bulgara de cargo si curierat a diviziei TCE din cadrul RTC Holding.
Investitiile in plan intern pentru 2007 vor avea un buget de 1,5 milioane de euro si vizeaza un tiraj de 50 – 60.000 de exemplare pentru cataloage care promoveaza cele circa 9.000 de produse ale grupului, introducerea unui catalog pentru produsele de protocol si dezvoltarea unui software care sa permita vanzarea pe internet a produselor in segmentul „business to business”. De asemenea, compania va investi in training de personal.