Profitul net al Beiersdorf AG a fost de 665 de milioane de euro in 2006, dintre care 361 de milioane de euro reprezinta suma primita de Beiersdorf pentru actiunile detinute la compania de echipament medical BSN Medical GmbH de la investitorul financiar Montagu Private Equity Ltd, conform Bloomberg.
Vanzarea actiunilor BSN a avut ca scop concentrarea activitatii companiei pe productia de cosmetice. Compania a introdus pe piata anul trecut crema antirid DNAge si samponul Brilliant Blonde pentru a mari vanzarile companiei.
Venitul companiei a fost de 5,2 miliarde de euro anul trecut, crescand cu 7,3 procente fata de 2005.
Vanzarile din sectorul de produse de consum a avut o contributie importanta la cresterea cifrei de afaceri a companiei, acestea ajungand la 4,3 miliarde de euro, cu 7, 3 procente mai mult decat in 2005.
Venitul din sectorul produselor de consum a fost sprijinit de cresterea vanzarilor companiei dincolo de granite pe pietele din Europa de Est, America Latina, Australia, Africa si Asia.
Anul trecut compania a investit mai mult de un miliard de euro in achizitii pentru a se extinde pe pietele straine.
Aproape 15 procente din venitul total al companiei este produs de divizia Tesa, care produce banda adeziva si bandaje. Venitul Tesa s-a marit cu 8,2% ajungand la 793 milioane de euro in 2006.