Valoarea primelor brute subscrise s-a situat la 207 milioane de lei anul trecut, in crestere cu 1% fata de anul precedent.
Ca pondere in portofoliul Alico Asigurari contractat anul trecut, aproximativ 75% sunt asigurari de viata traditionale, in contextul in care aceste produse ofera o suma asigurata garantata la sfarsitul contractului, alaturi de beneficiul investitional obtinut de companie.
Pe parcursul anului trecut, din ce in ce mai multi romani au inceput sa perceapa importanta si rolul unei asigurari de viata. Astfel, volumul politelor rascumparate sau reziliate s-a diminuat cu peste 3% fata de 2010, iar valoarea politelor rascumparate a scazut cu 10% fata de perioada precedenta, conform companiei.
In acelasi timp, Alico Asigurari a platit beneficii pentru evenimente asigurate si maturitati in valoare totala de aproape 27 milioane lei, in crestere cu 26% fata de anul precedent. Dintre acestea, se remarca dublarea sumelor platite pentru politele ajunse la maturitate.
„Acest indicator al profitabilitatii este foarte important atat pentru clientii nostri, cat si pentru forta de vanzari si angajatii companiei. Pentru clienti, profitul inseamna venituri mai mari din investitia activelor traditionale”, a declarat Theodor Alexandrescu (foto), director general Alico Asigurari Romania.
El a adaugat ca pentru 2012, compania si-a propus sa extinda canalele de vanzare, sa completeze gama de produse si ca creeze o retea de agenti profesionisti care sa raspunda cat mai bine nevoilor clientilor in permanenta schimbare.
„Totodata, Alico Asigurari va dezvolta si consolida parteneriatele cu bancile si institutiile financiare”, a mai spus seful companiei.
American Life Insurance Company (Alico) este o companie MetLife, Inc., reprezentata in Romania prin Alico Asigurari Romania S.A. si Alico Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Administrat Privat S.A.. La 1 noiembrie 2010, MetLife, Inc. a achizitionat Alico.