In 2007, societatea de asigurari a realizat un profit brut de 40 milioane lei (12 mil. euro).
Omniasig a inregistrat in 2008 prime brute subscrise in valoare de 1,181 miliarde lei (circa 320,7 milioane euro), in crestere cu 33,66% fata de anul anterior.
Ponderea cea mai mare in acest rezultat, de 77,65%, au avut-o asigurarile auto.
Ramura asigurarilor Casco a urcat cu 55,27% fata de anul 2007, atingand valoarea de 635,58 milioane lei (172,7 mil. euro). Pe segmentul asigurarilor de raspundere civila auto obligatorie (RCA), cresterea inregistrata a fost de 18,38%, valoarea primelor brute subscrise fiind de 281,92 milioane lei (76,6 mil. euro).
Omniasig a platit in 2008 daune in valoare totala de 743,55 milioane lei (201,9 milioane euro).
Ramura RCA si cea a asigurarilor Casco au inregistrat cresteri semnificative la valoarea daunelor, astfel: de 131% la Casco si de 81,82% la RCA, comparativ cu anul anterior, se arata in comunicatul societatii.
Asigurarile tip property (ramura asigurarilor de incendiu si calamitati naturale) au avut o evolutie pozitiva, primele brute subscrise urcand anul trecut cu 56,27%, pana la 161,4 milioane lei (43,8 mil. euro). Totodata, si daunele pe acest segment au inregistrat o crestere mare, de 106,43%, in comparatie cu anul precedent.
O crestere importanta, de 67%, a fost inregistrata si pe ramura asigurarilor de mijloace de transport navale, valoarea subcrierilor pe acest segment fiind de 9,30 milioane lei (2,5 mil. euro).
Potrivit reprezentantilor Omniasig, pe parcursul intregului an 2008, compania a avut ca obiectiv prioritar imbunatatirea portofoliului prin cresterea din ce in ce mai accentuata a ramurilor non-auto. Aceeasi importanta va fi acordata acestui obiectiv si in 2009.
Activitatea de marketing s-a dezvoltat in sensul atingerii unor noi segmente de piata, atat in zona de retail, cat si in cea corporate. In acest scop, au fost diversificate si intensificate parteneriatele cu societati din toate domeniile (banci, companii de leasing, lanturi comerciale de retail, etc), se mentioneaza in comunicatul companiei.
„Pentru a preintampina si preveni efectele crizei economice, Omniasig a desfasurat si desfasoara in continuare actiuni de eficientizare, control al costurilor si o selectie atenta a portofoliului de new business”, se mai arata in comunicat.
Omniasig este prezenta pe piata asigurarilor din Romania de 14 ani. Din 2005, compania a devenit membra a Vienna Insurance Group. In prezent, societatea este pe locul al doilea pe piata asigurarilor din Romania.