Profitul net pe al doilea trimestru ar putea creste la 1,88 miliarde dolari (1,36 miliarde euro), conform mediei estimarilor analistilor financiari intervievati de Bloombeg. Profitul net al companiei inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut a fost de 1,84 miliarde dolari.
Profitul inregistrat de Coca-Cola in primul trimestru al 2007 a fost de 1,26 miliarde dolari (932 milioane euro), sau 54 de centi pe actiune, fata ce cele 1,11 miliarde dolari, sau 47 de centi pe actiune, inregistrate in aceeasi perioada a anului trecut.
Venitul Coca-Cola a crescut cu 13% dupa introducerea produsului Coca-Cola Zero in pietele din Austria, Grecia, Irlanda si Elvetia in ultimile luni. Compania incearca sa isi redreseze ponderea veniturilor din bauturi racoritoare dupa ce in ultimile 3 trimestre vanzarile acestora au scazut in defavoarea apei minerale sau plate imbuteliate.
„Coca-Cola Zero a adus noi consumatori, in randul clientilor companiei, mai ales dintre cei care nu beau in mod regulat Coca Cola dietetica, dar care vor sa isi mentina silueta”, a declarat, pentru Bloomberg, un analist al Lord Abbett & Co.
Neville Isdell, C.E.O al companiei, a afirmat, in luna februarie, ca noul produs este „cea mai de succes lansare din ultimii 20 de ani”
Analistii financiari ai America Securities LLC au spus ca promovarea Georgia Coffee in Japonia, unde Coca-Cola obtine o cincime din profitul sau, ar putea sta la baza cresterii volumului vanzarilor cu peste 4%, adica cea mai mare crestere din ultimile 7 trimestre in Japonia.
Profitul Coca-Cola Co. a crescut cu 6,5% in ultimii 5 ani, comparativ cu 8,4%, crestere realizata de PepsiCo. Peste 80% din vanzarile Coca-Cola reprezinta bauturi racoritoare, in timp ce PepsiCo este cel mai mare furnizor de bauturi necarbogazificate din SUA, cu produse precum Gatorade, Aquafina si Lipton.
Compania se bazeaza pe serviciile a 300 de imbuteliatori din intreaga lume, care distribuie bauturile in sectorul de retail si in restaurante.
Coca-Cola Romania a inregistrat anul trecut un profit brut de 22,26 milioane lei (6,32 milioane euro), aproximativ egal cu cel pe care compania l-a obtinut in 2005, in valoare de 21,96 milioane lei (6,23 milioane euro).
Cifra de afaceri inregistrata anul trecut de Coca-Cola Romania a fost de 53,3 milioane lei (15,14 milioane euro) in crestere cu peste 16% fata de 2005, cand compania a raportat afaceri de 45,79 milioane lei (13 milioane euro), potrivit datelor furnizate de companie.