Profitul net a crescut pana la 45,7 milioane dolari (33,4 milioane euro), fata de cele 40,2 milioane dolari obtinute in aceeasi perioada a 2006.
Veniturile nete au crescut cu 6% pana la 1,02 miliarde dolari, peste nivelul atins in aceeasi perioada a anului trecut, de 960,8 milioane dolari, a precizat compania cu sediul in San Francisco.
Scumpirea blugilor, precum si linia de imbracaminte au contribuit la cresterea vanzarilor pe plan global, a anuntat compania.
Levi Strauss a produs o cantitate mai mare de blugi de calitate mai buna intr-un efort de a revitaliza brandul, care isi are originea in goana dupa aur ce a caracterizat California inceputului de secol XIX.
In 2006, Levi Strauss a reusit sa obtina o crestere a vanzarilor dupa mai multi ani de performante negative, aceasta crestere a vanzarilor fiind o consecinta a restructurarii de amploare prin care a trecut compania, relocand o parte din capacitatea de productie peste ocean.
In primul trimestru din 2007, compania a raportat o majorare cu 61% a profitului net. In America de Nord, cea mai importanta piata a companiei, veniturile au crescut cu 5%, datorita vanzarilor substantiale ale marcilor Levi’s si Dockers, extinzand distributia prin filialele tip Urban Outfitters si Tilly’s.
In Europa, veniturile au crescut cu 12%, in mare parte pe fondul slabiciunii dolarului, iar in regiunea Asia-Pacific au crescut cu 3%, pentru China si India vanzarile crescand peste 10%.
John Anderson, directorul executiv al companiei, a declarat pentru Reuters ca momentan se afla in discutii cu retailerii privind pozitionarea acestei linii de imbracaminte, avand in vedere ca acestia acorda din ce in ce mai mult spatiu marcilor proprii de imbracaminte, insa orice modificare nu va putea fi observata mai devreme de anul viitor.